تولید کننده پلاستیک حبابدار

تولید کننده پلاستیک حبابدار :

اگر برای بسته بندی محصول تولیدی خود نیاز به یک تولید کننده پلاستیک حبابدار در تهران داربد گروه تولیدی پلاستیک حبابدار قادر به تولید انواع پلاستیک حبابدار در تمام ابعاد و لایه بندی ها است.

مزایا استفاده از پلاستیک حبابدار :   24 300x188 - تولید کننده پلاستیک حبابدار

  • یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی
  • بسته بندی و حمل و نقل راحت تر
  • جلوگیری از کثیفی محصول و یا خرابی آن
  • ضربه گیر برای جا به جایی وسایل و یا تولیدات
  • بسته بندی شیرالات
  • بسته بندی محصولات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون اداری.
  • در کارگاه های کابینت سازی از این نوع ضربه گیر برای حمل کابینت استفاده میکنند

نایلون حباب دار یک ورق پلاستیکی  حاوی حباب هوا است که برای محافظت از وسایل هنگام انتقال یا ارسال از طریق پست استفاده می شود.

اگرچه اکثر ما با بسته بندی حباب دار آشنا هستیم، اما مهم است که بدانیم چگونه از آن به درستی استفاده کنیم تا از مواد شکننده هنگام حمل و نقل محافظت کند. حباب ها باید رو به روی جسم مورد نظر شما باشند .

تا نهایت محافظت را داشته باشند. این امر به ویژه در مورد وسایل شکننده هنگام حمل و نقل صادق است. نایلون های حباب دار نه تنها به ایمن نگه داشتن وسایل شما کمک می کنند، بلکه این روش به ایمن نگه داشتن خود نایلون نیز کمک می کند.

پلاستیک حبابدار چیست ؟

داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده اند تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را میتوانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد

. بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی میکنند. هیچ کدام از نایلون های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نیستند. نایلون حبابدار ضربه گیر در سه نوع دو،‌سه و پنچ لایه تولید میشود و هر چه تعداد لایه ها بالاتر میرود مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

انواع نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار تولید و عرضه میشود که از مهمترین آنها میتوان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز را نام برد.

.نایلون دو لایه حباب درشت از انواع نایلون حبابدار است که از قطر و همچنین حباب های درشت تری برخوردار میباشد و میتواند از محصول به خوبی محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است

زیرا یک لایه بیشتر دارد. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچکتر استفاده میشود.

تولید کننده پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار از کجا بخرمپلاستیک حبابدار در اصفهانپلاستیک حبابدار در تهرانپلاستیک حبابدار در شهریارپلاستیک حبابدار در کرجپلاستیک حبابدار در یزدپلاستیک حبابدار دیجی کالاتولید کننده پلاستیک حبابدارفروش عمده پلاستیک حبابدارفروش عمده پلاستیک حبابدار دولایهقیمت پلاستیک حبابدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *