همه چیز درباره کیسه نایلون حبابدار و استرچ پالت بند

همه چیز درباره کیسه نایلون حبابدار و استرچ پالت بند

نایلون ها دارای کاربردها و انواع محتلفی هستند که در برخی لایه درونی صاف و شفاف و لایه بیرونی از حباب های هوا تشکیل شده است. اما برخی از آنها از هر دو سمت شفاف و ساده می باشند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کیسه نایلون حبابدار و استرچ پالت بند بپردازیم.

تت 300x243 - همه چیز درباره کیسه نایلون حبابدار و استرچ پالت بند

کیسه نایلون حبابدار چیست؟

این نوع کیسه پلاستیکی در اندازه های مختلف به شکل پاکت و کیسه تولید می شود. این کیسه ها گاهی از یک، دو و سه سمت دوخته می شوند تا بتوان انواع محصولات از هر دسته ای را در آنها گذاشت و آنها را بسته بندی کرد. این نوع از نایلون ها برای حمل و نقل بسیار مناسب هستند و از صدمه دیدن وسایل جلوگیری می کنند.

حباب های تشکیل دهنده این نایلون ها ریز و درشت هستند و هر چه در درشت تر باشند، ضخامت نایلون ها نیز بیشتر می شود و بهتر از وسایل محافظت می کنند.

این نایلون ها در برابر نفوذ آب و حرارت مقاوم هستند و می توانند انواع فشار ها و ضربه ها را تحمل کنند. قابل ذکر است افراد بهتر است برای بسته بندی محصولات ریز از کیسه های حبابدار ریز استفاده کنند، چون خاصیت انعطاف پذیری آنها بالاتر می باشد.

استرچ پالت بند چیست؟

استرچ پالت نوعی پلاستیک بسیار شفاف است که از خاصیت کششی خوبی برخوردار می باشد و می تواند به خوبی به اشیاء بچسبد و آنها را در کنار هم قرار دهد.

استرچ ها دارای لایه های مختلفی هستند و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، استحکام و پایداری بیشتری برای حفظ وسایل دارند.

استرچ ها به کاهش وزن بسته بندی وسایل کمک می کنند و در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم هستند.

این نوع نایلون ها در کارخانجات و در مرحله آخر بر روی محصولات مختلف کشیده می شوند. از مزایای این نایلون ها می توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از آنها می توان از ورود گرد و غبار، بخار و اشعه ماوراء بنفش خورشید به داخل محصولات بسته بندی شده جلوگیری کرد.

ii 300x127 - همه چیز درباره کیسه نایلون حبابدار و استرچ پالت بند

پلاستیک حبابدارتولید کننده استرچ پالت بندتولید کیسه نایلون حبابدار

استرچ پالت بندکیسه نایلون حبابدارهمه چیز درباره کیسه نایلون حبابدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *