مرکز فروش پلاستیک حبابدار دو لایه

مرکز فروش پلاستیک حبابدار دو لایه :

یکی از محصولات و تولیدات پلاستیک حبابدار ، نایلون حبابدار(حبابدار ضربه گیر) که در مدل های دو لایه و سه لایه وپنج لایه  جهت بسته بندی می باشد. این نایلون ضمن حفظ شفافیت و استحکام  معمولی ،‌ به دلیل داشتن حباب هوا در آن از قدرت ضربه پذیری خوبی برخوردار بوده ومحصولات بسته بندی شده را در مقابل ضربات وارده محافظت نماید.

 

بزرگترین تولید کننده انواع نایلون حبابدار، شیرینگ و استرچ، نایلکس، سلفون، کیسه فریزر. کیسه زباله، نایلون زیپ دار و عریض، انواع نایلون های تبلیغاتی و دسته بندی با بهترین قیمت و خدمات چاپ روی نایلون همراه تحویل فوری در تهران می باشد. جدیدترین مدل‌های لوازم بسته بندی متفرقه با بهترین قیمت حتی ارزانتر از دیجی‌کالا را در پلاستیک حبابدار پیدا کنند.

images - مرکز فروش پلاستیک حبابدار دو لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه پوششی پلاستیکی جهت بسته بندی و محافظت از انواع کالاهاست. این محصول از دو لایه فیلم نایلون پلی اتیلن با یک لایه حباب در قسمت بالا و یک لایه فیلم پلاستیکی در قسمت زیر تشکیل شده است.

حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک، مانند بالشتی نرم فشار وارد شده بر محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و مانع از صدمه دیدن آن می شود.

موارد استفاده نایلون حبابدار دو لایه :

نایلون حبابدار دو لایه، محصول را در برابر ضربات ناشی از جابجایی، ساییدگی، نفوذ رطوبت و آب، نور آفتاب، نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق محافظت کرده و مانع انتقال کثیفی و آلودگی به کالای بسته بندی شده می گردد

. این نوع نایلون به دلیل ضد ضربه بودن می تواند گزینه مناسبی جهت بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی باشد. همچنین می توان آن را به عنوان عایق حرارتی برای درزگیری پنجره ها در منزل و محل کار به کار برد و از اتلاف انرژی جلوگیری کرد.

نایلون های حبابدار دو لایه را می توان هم به صورت رول و هم به صورت برش خورده به مشتری عرضه کرد. یکی از انواع برش خورده این محصول، نایلون حبابدار سه بعدی یا کاور سه بعدی می باشد.

کیسه ها و کاورهای سه بعدی یکی از سریع ترین روش ها برای بسته بندی اجناس بزرگ و دارای حجم می باشند که برای بسته بندی کالاهای بزرگ و حساس نظیر مبلمان، یخچال، آبگرمکن، سپر خودرو، جلو داشبورد خودرو، میز و صندلی، مبلمان اداری، پالت های ام دی اف و … مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

مرکز فروش پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار در اصفهانپلاستیک حبابدار در تهرانپلاستیک حبابدار در کرجپلاستیک حبابدار در مشهدپلاستیک حبابدار در یزدپلاستیک حبابدار دولایهخرید اینترنتی پلاستیک حبابدارفروش عمده پلاستیک حبابدار دولایهقیمت نایلون حبابدارمرکز فروش پلاستیک حبابدار دولایهنایلون حبابدار دولایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *